Missofie

Färdigtentad

Publicerad 2010-01-15 13:22:16 i Skola,

Nu är jag fri igen! Imorse skrev jag sista tentan för denna period, Husbyggnad II. Det gick väldigt bra, så nu återfick jag lite självförtroende efter skittentan i måndags. Jag blir alltid så lycklig när en tentaperiod är över. Även om man inte tänker på det så sätter man nog onödig omedveten press på sig själv.

Denna underbara och lediga helg ska jag gå på bio (Avatar) med älskade B, tentafesta med tjejerna och slappa med massa glossiga magasin i soffan. Härligt! ♥ Hoppas er helg bli fin!

Kommentarer

Postat av: Mattias erövraren

Publicerad 2010-01-16 15:43:30

Hej!



Otroligt skönt när tentaperioder över. Egentligen så de kan va skönt även om man fått känslan av att de gått åt helvete. :)

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-01-16 15:43:58

Postat av: Sofia

Publicerad 2010-01-18 21:31:03

Haha håller med dig till fullo, Mattias erövraren! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela