Missofie

Installationsteknik AK för V

Publicerad 2010-01-18 11:09:21 i Skola,

JA! Tack Emelie! En av mina nya kurser börjar idag (Teknisk Installation) och jag har inte fått tag i kurslitteraturen. Den enda boken vi ska ha är slut på Bokus, Adlibris och alla andra webshopar. Jag har försökt att få tag på den begagnat, men alla som jag mailat har redan sålt den. Nu svarade precis någon Emelie på ett mail jag skickade till henne för säkert en-två veckor sedan. Jag står först på listan och ska möta upp henne och köpa hennes bok en halvtimma innan kursen börjar. Tajming!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela