Missofie

Pollypockets

Publicerad 2010-01-08 23:42:15 i Allmänt babbel,

Men hjälp, vad är oddset på det här då? Jag har i flera månader gått runt och funderat på en leksak jag hade som liten. Sist svärmor Annica var här frågade jag henne om hon kom ihåg leksaken, kanske hade Björns syrra Jossan haft en sådan, men nej hon mindes inte. På nyår när jag träffade Lena så kom leksaken på tal igen. Vi kom dock aldrig på vad den hette, men istället stod vi jättelänge och pratade om barbies, my little ponny och utklädningskläderna vi lekte med när vi var små. ♥ Nu såg jag precis att en annan bloggtjej hade skrivit om dem, pollypockets. Tack! Söta små dockhus som jag lekte med när ingen hade tid att leka med mig. Nostalgi! Jag tror jag hade både den till vänster och den i mitten (översta bilden). Den högra tror jag Lena hade (?). Lekte ni med pollypockets? Jag tror nog inte det var så där jättestort faktiskt.

Kommentarer

Postat av: Jenny

Publicerad 2010-01-09 12:26:01

Jag hade sånna med:) hihi

Postat av: Jenny

Publicerad 2010-01-09 16:49:47

Haha, ja...Björn gjorde ju ett försök att få bort det på nyår, men det lyckades inte så bra. Ska sätta mig med det nu snart:) Den har ju inte alltid varit så liksom... hmm...

Postat av: Lena

Publicerad 2010-01-12 23:43:47

JA!!! POLLY!! Jag ska leta upp mitt när jag kommer hem igen. De på bilden var väldigt fina. Jag hade ett med en strand, och en bil och ett flygplan också. WOW! säger det igen WOW!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela