Missofie

Söndag

Publicerad 2010-07-11 20:46:33 i Ät- & Drickbart,

Vaarmt! Hur har ni det i värmeböljan? Jag har blivit alldeles seg av värmen och orkar knappt göra någonting. Igårkväll var vi dock på grillfest med B's arbetskamrater, riktigt roligt och gott! Ytterligare en anledning till varför man är seg idag kanske? ;)

Min lediga dag började med nybakta scones i sängen, mm lyx! ♥ Resten av dagen har söndagsmyset fortsatt. Vi har ätit god sommarmat och jag har gjort eget iste, svalkande och gott! Nu ska jag njuta av de sista lediga timmarna för imorgon är det dags för en ny arbetsvecka.

 

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela