Missofie

Hello tuesday!

Publicerad 2010-03-16 09:46:17 i Allmänt babbel,

Tisdag idag. När B for iväg till jobbet imorse gick jag ut och gick en härlig långpromenad. Jag behöver sol, luft och energi för denna vecka kommer inte innebära något annat än råplugg. Igår skrev jag den första av mina två tentor för perioden och den gick bra! Alltså behöver man förhoppningsvis inte skriva två omtentor senare (Sofia feeling optimistic!).

Paketet jag hämtade ut häromdagen innehöll förresten mina nya fina köksgardiner och en ny löpare. Det var egentligen inte alls länge sen jag köpte tyg och sydde upp nya gardiner till köket (dem vi har nu) men jag kunde bara inte låta bli för dessa var så fina! Jag lovar att visa en annan dag! ♥

Nu är det dags för frukost och plugg! Hoppas er tisdag blir fin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela