Missofie

Packa pappas kappsäck

Publicerad 2010-03-22 21:00:21 i Resor,

Imorgon 21:20 går vårt plan till London! Weeeii, det ska bli så roligt att komma bort från alla måsten och det gråa vädret här i Halmstad och istället åka till våren och Lena! ♥ Vi hoppas på fint väder, massa shopping och sightseeing och mysiga kvällar.

Nyss slog det mig att jag kanske ska börja packa. Fast packa vad förresten? När jag och B bokade biljetterna struntade vi i att checka in bagage. Vi tänkte att eftersom vi bara ska vara borta några dagar, eftersom vi ska bo hos Lena och Vickdor, eftersom vi inte orkar släpa på massa packning i onödan, eftersom vi inte vill behöva vara på flygplatsen mycket tidigare och eftersom det kostar extra att checka in bagage att vi struntar i att ta med oss en massa saker vi ändå inte kommer använda och bara flyger med handbagage. Så lång är jag med och så långt är allt okej. MEN. Jag är en tjej! En Sofia som aldrig kan begränsa sin packning, utan näst intill packar ned vatten och toapapper i väskan. Ojdå. B får helt enkelt packa mitt handbagage också.

Kommentarer

Postat av: Kajsa

Publicerad 2010-03-23 13:37:22

tittar alldeles för sällan in på ina egna blogg. Såg att du kommenterat precis! Tack för din omtanke! :) ha det toppen i London =)

Postat av: Jenny

Publicerad 2010-03-23 19:14:12

Ha det nu så toppenbra! :) Hälsa Lena!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela