Missofie

Drömmer mig ett år tillbaka

Publicerad 2010-03-01 19:11:06 i Resor,

För ett år sedan hade vi nyss påbörjat vårt fantastiska backpackingäventyr. Idag sitter jag och pluggar Affärsredovisning. Tänk vad man kan längta bort och drömma sig tillbaka ibland! Å jag vill backpacka igen, igen och igen!


Blev förälskade i Sydney
, Australien



Älskade varandra och älskade Australien



Såg vackra vyer, t.ex. Whitsundays, Australien



Badade i kristallklart vatten, Fraser Island, Australien



Beundrade Cathedral Cove, Nya Zeeland



Testade forsränning i Rotorua, Nya Zeeland



Hoppade Bungy Jump i Taupo, Nya Zeeland



Horsetrekkade i River Valley, Nya Zeeland



Besteg Franz Josef Glacier, Nya Zeeland



Drack Singapore Sling på Raffles, Singapore



Besökte Petronas Towers, Kuala Lumpur



Slappade på Perhentian, Malaysia



Levde livet på PhiPhi, Thailand



Upplevde oförglömliga kvällar på PhiPhi, Thailand


Tog dagen som den kom och saknade bekymmer, Koh Pha-Ngan, Thailand



Shoppade järnet i Bangkok, Thailand

Kommentarer

Postat av: Marika (blom ) ;)

Publicerad 2010-03-01 22:11:48

Va härligt det ser ut!! Kram

Postat av: Sofia

Publicerad 2010-03-02 10:02:01

Marika! Heej! :) Hur har du hittat hit? Vad kul! :) Ja det var underbart att vara på resande fot, åå vad jag längtar tillbaka just nu! Här bara det snöar och töar.. Hoppas allt är bra med dig och fina familjen! Kramar :)

Postat av: Marika

Publicerad 2010-03-05 17:32:07

hehe Jag tror det va på sandras blogg jag hitta hit :) så jag kikar in ibland :) ja nu hoppas jag iaf bara på TÖ :D Kram!

Postat av: Sofia

Publicerad 2010-03-05 23:02:28

Vad roligt. Hihi jag med! :) Kram!

Postat av: Linda

Publicerad 2010-03-12 19:08:43

ÅH jag vill med backpacka igen å igen å igen!!! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela