Missofie

Ledig lördag

Publicerad 2010-03-20 18:27:42 i Shopping,

Idag har jag och B haft en heldag på stan. ♥ Direkt när vi vaknade fixade vi oss i ordning för att börja dagen på Robert's Coffee med frukost/brunch. Jag åt världens godaste sallad med gravad lax och kräftstjärtar och B tog en väldigt god salami/briebaguette. Efter den goda starten fortsatte vi med alla våra ärenden. Vi gick först till Forex för att hälsa på och växla till oss lite pund. Efter Forex fortsatte vi till Specsavers och jag fick bokat tid för synundersökning. Min syn har nog försämrats rätt så mycket den senaste tiden, jag ser knappt ledaren när jag är och tränar längre (!). Vi köpte även med oss en liten reselinsvätska som vi lägger i packningen till London.

Efter rundan på stan fick några ljus, påskdekorationer, nagellack, I.D. borstrengöring och ett fint &-tecken följa med hem. Även några tråkiga men väldigt nödvändiga saker blev inköpta, såsom skrivarpapper och häftklammrar.


Lite fjädrar och små söta trähjärtan i ris räcker lagom som påskdekoration. &- tecknet funderar jag på att måla svart och ställa på den nya tavellisten i köket.

Ikväll blir det tacomys och film. Jag ska bara ta det lugnt och njuta av att inte ha något att göra, gud vad underbart! Några av tjejkompisarna ska ut ikväll igen. Hur orkar ungdomarna? Haha. Stor kärringvarning på mig som varit slö hela dagen.

Puss på er!

Kommentarer

Postat av: svärmor

Publicerad 2010-03-20 22:07:29

låter som en mysig dag på stan. Ha det nu så jättehärligt i London. Jag drar till "nordpolen" i morgon bitti. Hälsa min lille son. Försökte ringa men han hör ju inget! Kram

Postat av: Sofia

Publicerad 2010-03-22 23:38:43

Hihi, hoppas "nordpol"-vistelsen blir bra! Nej, han är halvdöv så fort han sitter vid datan. ;) Kramkram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela