Missofie

My London-shopping

Publicerad 2010-03-28 22:53:37 i Shopping,

Att flyga utan att checka in bagage var ganska praktiskt. Speciellt för mig som student. Då har man två hinder som hjälper (stjälper?) en från att spendera onödiga pengar. Det första hindret (och det grundläggande av de två) är att man som student inte har några överflödiga onödiga pengar så shoppingen är begränsad redan från början. Det andra hindret är ju att man i slutändan ändå inte har något bagage att packa ner shoppingen i. Easy peasy, det låter ju hur enkelt som helst att vara ekonomisk! Fast lite shopping blev det ju såklart ändå och jag kan erkänna att jag snuvade lite plats i B's handbagage. Hihi.

Detta är det mesta av min London-shopping!


Klänning med hängslen från Primark, två sommarlinnen från H&M och skor från Primark

 


Plånbok/väska med nitar från Source, klocka från Tiger, armband från Accessorize, läppglans i jordgubbe och söt nyckelfigur från Source

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela