Missofie

Helg

Publicerad 2010-05-31 22:54:04 i Inredning,

Vilken underbar helg vi har haft i Ljungskile och Trollhättan. ♥ Träffat massa underbaringar, ätit gott och t.o.m. öppnat presenter! Fast satan vad stressigt det är att åka hem. Man vill hinna göra så mycket och träffa alla man bara kan. Nästa gång jag åker hem ska jag faktiskt försöka isolera mig lite och ta det lugnt och spendera så mycket tid jag bara kan i Åsaka. Jag känner ett lugn där som jag inte gör någon annanstans och ibland är det nog bra att bara kunna ta det lite lugnt och vila upp sig, vilket borde vara tanken med att 'åka hem'.

När vi for tillbaka till Halmstad stannade vi iaf på IKEA och jag köpte en finfin kontorsstol som är aningen mer ergonomisk än pinnstolen jag brukar sitta på en hel pluggdag. En riktig snygging dessutom!


bild


Imorgon blir det Forex-utbildning i Malmö och sedan rullar tiderna på. Onsdag till fredag jobbar jag som vanligt i butiken här i stan. Slut på sommarlovet. :S

 

Kommentarer

Postat av: Jossan

Publicerad 2010-06-01 19:15:27

Fin kontorsstol! verkligen! Ser skön ut oxå :)

Jag vet precis hur det är att åka "hem".... det är ALLTID så stressigt, det är så många man vill träffa och mycket man vill hinna göra. Glömmer nästan bort att umgås med mamma! Även fast det är roligt att träffa massa folk o så, så blir det jobbigt med stressen o alla "måsten". Jag brukar begränsa mig och bara tala om för några personer att jag kommer hem. Då lägger jag all tid på dem OCH på mamma. Nästa gång gör jag samma sak, fast kanske med några andra!! Ibland hoppas man nästan på att alla inte har tid att träffa mig när jag kommer hem! ;) hehe

Ha det bra / Kram

Postat av: Malin

Publicerad 2010-06-01 21:43:55

Fin stolen var! =)

Postat av: Sofia

Publicerad 2010-06-02 18:30:01

Tack tack! :D Haha, ja visst är det så Jossan, kan tänka mig att det är ett vanligt "problem". :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela