Missofie

Maj

Publicerad 2010-05-01 18:39:48 i Allmänt babbel,

Idag är det första maj! Jippi! Tiden har verkligen sprungit iväg och nu är sommarmånaderna snart här. :D Vädret här i Halmstad är inte vidare vackert idag så jag längtar verkligen efter värmande solstrålar. Maj brukar bli en bra månad med mycket grill, rosé, temperatur för fina våriga kläder, ljumma kvällar, färg i ansiktet och födelsedagsfirande. ♥ I år skriver jag dessutom sista tentan i maj och går på "sommarlov".

Planerna för helgen var egentligen att bara vara hemma och plugga men idag har jag och B faktiskt firat första maj någon helt annanstans. Kan ni gissa?

 

 


Ullared! Wihoo! Svärmors favvoställe no.1! ;)

Kommentarer

Postat av: sandra

Publicerad 2010-05-01 19:10:31

åå shit vad kul, älskar verkligen också det stället:) Kanske får ta mig dit snart hihi...

Handlade ni mycket;)?

puss

Postat av: mor A

Publicerad 2010-05-02 09:31:59

Säg att detta inte är sant! Måste vara ett fotomontage! Vill härmed dementera lögnerna om mig. Hoppas att ni gjorde många fynd och att ni köpte nåt riktigt fint till mig som plåster på såren:)Kram från ett soligt Karlstad

Postat av: Sofia

Publicerad 2010-05-02 23:00:05

Sandra: Nja vi handlade faktiskt inte så värst mycket.. Mest "måsteprodukter" såsom schampoo och tvål. :) Men det var kul ändå, hihi! Puss&kram!



Annica: Haha, vadå lögn? ;) Åå det finns så mycket fint där, vänta du bara tills vi tvingat dit dig så får du se! Haha! Kramkram på dig goding!

Postat av: Fredrik

Publicerad 2010-05-02 23:50:14

han med kundvagnen, är det systembolagets egna "ullared morgan"?

Postat av: Sofia

Publicerad 2010-05-03 11:49:03

hahaha

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela