Missofie

Projekt

Publicerad 2010-05-17 18:19:05 i Inredning,

Idag har jag påbörjat ett nytt projekt, ett riktigt pysselprojekt. Jag älskar pyssel! :D Hoppas att det blir bra, det känns som att det kommer bli väldigt fint. När jag är klar får ni se! Idag har jag även gjort två nätbeställningar, vilket betyder att jag snart kommer få avier på posten! Det känns alltid som en extra födelsedag när det händer. På lördag fyller jag iofs år på riktigt, fast jag vet inte om det enbart är något positivt (noja?!).

Nu ska jag gnugga geniknölarna lite extra och skriva klart hemtentan. Imorgon ska jag  och några tjejkompisar intervjua ekonomichefen på bostadsbolaget HFAB här i Halmstad. Vi ska snacka internredovisning, budgetering, kalkylering osv, spännande. (?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela