Missofie

Godmorgon Fredag

Publicerad 2010-11-19 10:17:45 i Hasse & Nisse,

Strax ska jag börja dagen på gymmet men när jag kommer hem igen blir det plugg hela dagen lång. Ikväll får vi däremot finbesök av Lena som kommer gästa oss hela helgen. ♥ Weeiii, helgen kommer att bli så kul! :D

Igår var vi hos veterinären med våra älsklingar Hasse och Nisse. Nu är dem inte riktigt lika manliga längre våra sötnosar. Dem verkar dock inte vara speciellt ledsna för det. ;)

Igårkväll gjorde jag om lite i köket. Jag kanske hinner slänga upp några bilder på förändringen här senare under dagen. Tills dess önskar jag er en trevlig fredag!


Sötnosar!

Kommentarer

Postat av: Jossan

Publicerad 2010-11-19 11:16:54

Åh vilka sötnosar dom är! Skönt för dom att inte behöva vara så manliga längre... :)

Ja släng gärna upp bilder på köket sen! Blir kul o se!

Vi är lediga hela helgen o har inte planerat ett endaste dugg, sååå skönt!!

Ska bara måla en vägg.

Ha en bra helg, hälsa Björn

KRAM

Postat av: mor A

Publicerad 2010-11-19 16:32:49

Såna söta små"det-ar" Hoppas ni får en skön helg. Själv ska jag jobba. På söndag kommer det fyra goa tanter o då ska vi äta o dricka gott.

Hälsa B! Kram från mig i Karlstad

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela