Missofie

Middagstips

Publicerad 2010-11-14 11:42:35 i Ät- & Drickbart,

Igårkväll lagade jag supergod mat till B. ♥ Det blev en tvårätters där varmrätten bestod av fylld fläskfilé serverad med klyftpotatis, rödvinssås och sallad. Fläskfilén fyllde jag med mozzarella, färsk basilika och soltorkade tomater. Till efterrätt bjöd jag på en chokladfondant med jordgubbspassion och vaniljglass. Mmm! Jag hade varken gjort eller ätit en fondant tidigare men oj vad gott det var! När man satte skeden i skapelsen sipprade vällde chokladen ut! GOTT! :D

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2010-11-14 15:08:49

mmm..ser jättegott ut! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela