Missofie

Kompis det går bra nu!

Publicerad 2010-09-15 17:23:58 i Inredning,

Yippi! Jag känner mig extra glad och lycklig just nu. Mm vad härligt! :D Igår fick jag reda på att jag blev godkänd på tentan i Ekonomistyrning som jag skrev i somras. Den som jag inte han plugga alls mycket på. Jag minns att söta Hannah var orolig för mig och mitt pluggande när jag valde att åka till Gotland helgen innan tentan och knappt hade öppnat böckerna innan dess. Dessutom sa hon att hon skulle bli sur om jag blev godkänd och inte hon, eftersom jag skulle roa mig en hel helg och hon sitta och tentaplugga. Haha. Är det konstigt att jag inte vågat fråga henne hur det gick? ;) Hihi.

Idag har dessutom jag och B beställt en ny soffa! :D En fin svart 3-sits med divan, som var fjantigt billig. Redan i nästa vecka får vi den! Vårt vardagsrum blir som nytt med ny soffa, nytt soffbord och ny matta, KUL! Jag älskar inredning! :D

 

Kommentarer

Postat av: Jenny

Publicerad 2010-09-15 18:42:48

Precis den soffan jag har=)

Postat av: Sofia

Publicerad 2010-09-15 18:58:47

Jaså, vad kul! :D Haha. Vart köpte du din?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela