Missofie

Ommöblering..

Publicerad 2010-09-07 00:07:59 i Inredning,

.. i vardagsrummet. Hua, vad det tar tid. Fast vi passade ju på att rensa lite samtidigt så det kanske inte är så konstigt att det drar ut på tiden. Resultatet blev iaf väldigt mycket bättre än innan!

När jag var liten och bodde i mitt flickrum i Åsaka möblerade jag om hela tiden. Jag tyckte nog om hur man kunde förändra ett rum med hjälp av inredning. Redan då fanns intresset. :D Denna gång drar det nog med sig lite mer. Vi har redan beställt en ny matta och ska antagligen köpa ett nytt soffbord i dagarna. Sedan får vi se om det stannar där. ;) Idag köpte vi iaf med oss en stor växt ett träd hem. Växter kan göra så mycket för ett rum tycker jag.


Dracena

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela