Missofie

September

Publicerad 2010-09-07 22:35:15 i Ät- & Drickbart,

Hösten har smugit sig på. Skolan har börjat. Det blir kallare och mörkare. Man dricker flera koppar te om dagen. Man går runt i sköna mysiga kläder. Man bakar hemmagjord äpplepaj. Hösten är inte så pjåkig ändå! ;) Idag bakade jag den första äpplepajen. Mys! ♥ Då är det höst på riktigt.


Äpplepaj med knäckigt täcke, mm!

 

PS. Idag har jag och B köpt ett nytt fint soffbord till vardagsrummet på Svenska Hem här i Halmstad. Kul! :D Jag lovar att visa bild någon dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela