Missofie

Duktig tjej

Publicerad 2011-04-22 19:59:57 i Skola,

Idag har jag suttit inne och pluggat hela dagen trots det fina vädret. Snacka om ambitiöst! Fast det är väl snarare nördigt än ambitiöst, när det kommer till siffror kan jag ha svårt att slita mig när (!) jag väl börjar. Fast även om jag kunde spenderat denna långfredag på många mycket trevligare sätt känner jag mig ganska nöjd ändå. Välbefinnandet av att inte ligga superlångt efter kanske det kan bero på. Vi har iaf hunnit plocka ut balkongmöblerna på balkongen och avnjutit ett litet glas rosé så helt bortkastad har ju inte dagen varit. Imorgon åker jag och B till Ljungskile för att fira påsk med mor och far. ♥ Hoppas er helg blir fin!

 

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela