Missofie

SolSolSol

Publicerad 2011-04-28 23:05:30 i Allmänt babbel,

Hej vänner! Hoppas ni har haft en bra påsk och en bra vecka. Påsken firade jag och B tillsammans med mamma, pappa och den strålande solen i Ljungskile. Där njöt vi av lugnet, D-vitaminerna, maten och påskgodiset. Mm vilket fantastiskt väder vi haft den senaste veckan! Helt plötsligt kan man gå runt i sommarkläder ute fastän man knappt har hunnit lägga undan vinterkläderna. Vad hände med våren liksom? Jaja, jag klagar inte, solen är väldigt välkommen! :D



I tisdags åkte dessutom jag och mamma till Göteborg för lite shopping. Kulkul! :D Vi hittade en hel del båda två och hade skitmysigt. Jag måste visa er lite påsinnehåll någon dag!

Imorgon är det redan fredag och helg igen! Wiiiee! Jag hoppas på sol, grill, kärlek och vänner! ♥

Kommentarer

Postat av: mor A

Publicerad 2011-04-29 15:25:28

låter som en härlig Påsk. Hoppas ni får en lika mysig Valborgshelg. Själv ska jag o några till äta o dricka lite gott hemma hos Persson o titta på elden tvärs över viken i Mariebergsskogen. Kramar från mig o solen i Karlstad

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela