Missofie

28e december

Publicerad 2011-12-28 16:05:27 i Allmänt babbel,

Hej vänner! Hur är läget? Hoppas ni har haft en supermysig jul. Det har jag haft tillsammans med B, familjen, Hasse, Nisse och tjocka släkten. ♥ God mat, fina klappar och avkoppling kan summera helgen. Sedan i måndagskväll är vi dock tillbaka i Halmstad och är fullt sysselsatta med att avverka en vecka bestående av jobb och plugg.



Till helgen ska det nya året firas in. Vad har ni för planer? Vi ska faktiskt stanna i Halmstad trots fina nyårsinbjudningar från både Trollhättan och Stockholm. I november och december har vi flängt mer än någonsin och har därför bestämt att lite lugn och ro knappast kan skada oss eller katterna. ;)

Btw, hittat något på mellandagsrean? Det har jag (som eg inte är så mycket för sådant kaos)! Ihh, roligt!


Kommentarer

Postat av: mor A

Publicerad 2011-12-28 20:37:37

vilket stiligt par!!!!!!

Postat av: Jossan

Publicerad 2011-12-28 21:27:26

Ja men då vill vi se vettu! Se vad du fyndat! :)

Vi har haft det jätte mysigt i jul o saknar er även på nyår! men det kommer fler gånger!

Hälsa Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela