Missofie

Fredagsmys

Publicerad 2011-12-02 19:13:33 i Allmänt babbel,

Hej fredag! Du är efterlängtad! Snart kommer B hem från jobbet och då hoppas jag att han vill laga middag till mig. ;) Jag har nämligen gått och blivit fööörkyld, så otajmat! Så efter en dålig natts sömn och en dag med fart och fläkt sitter jag nu helt färdig i soffan.

Efter morgonens föreläsningar har jag hunnit med att handla, genomgå en synundersökning hos optikern och fixat naglarna. Hos optikern gick allt bra, som tur var hade min syn inte förändrats sedan förra året, tack för det! På nagelplacet gick det också bra, jag har faktiskt aldrig blivit så nöjd förut. Nu brukar jag iofs inte fixa naglarna men. ;) Tänkte att det var lika bra att vänja mig vid lyxen som komma skall. :D Lägger ut en bild på resultatet senare.

Imorgon är det pack och plugg som gäller!

Trevlig kväll på er! ♥


Jag och Emelie, en fredag för ett par veckor sedan.



Kommentarer

Postat av: Jenny

Publicerad 2011-12-02 20:47:59

Meeen Sofia!det var ju du som stod förra helgen och sa att du verkligen inte fick bli sjuk nu:( krya på dig!! Kram

Postat av: Sofia

Publicerad 2011-12-02 22:41:11

Haha, jag vet! SÅ himla typiskt! Men jag hinner nog bli frisk tänker optimistiskt.. Hihi. Tack vännen! Kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela