Missofie

Hemma

Publicerad 2011-12-15 11:28:54 i Resor,

15e december och jag befinner mig i en stökig lägenhet i ett regnigt Halmstad, haha, snacka om att bli tillbakakastad till verkligheten. ;) Resan har iaf varit helt f a n t a s t i s k ! Några av er kanske redan hunnit se bilder från facebook, men jag lovar att lägga ut ett par här med så att ni andra ska få se vilket paradis vi befunnit oss i. Resan till Maldiverna är lätt den bästa resan vi någonsin gjort. Vår ö var lugn, romantisk, förtrollande vacker, lyxig och alldeles perfekt! Jag är så lycklig över att dela denna resa och upplevelse med B. ♥ Har ni någon gång i framtiden möjligheten att resa dit, gör det, ni kommer aldrig att ångra er!

En hemresa är alltid lite vemodig. Inte minst denna! Som tur är kommer vi hem till den mysigaste högtiden på året. Just nu sitter jag att lyssnar på Michael Bublé's julskiva och mumsar på några juleskum. Julstämningen börjar så smått att infinna sig.

Idag ska jag försöka ta itu med bombnedslaget i lägenheten, fixa lite med skolpapper, mysa med katterna och kanske handla någon julklapp? Myspys! :D

Kommentarer

Postat av: Mallan

Publicerad 2011-12-15 19:16:55

Sv: Jag köte den på Fidos, dock tycker grabbarna inte om godiset som är i :P

Postat av: Sofia

Publicerad 2011-12-16 23:11:44

Haha, typiskt! ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela