Missofie

Resa bokad!

Publicerad 2011-12-28 22:03:45 i Resor,

Nyss hemkomna men lika ressugna för det. Idag bokade vi en ny resa, hello Tokyo! B har planerat att åka transsibiriska dit men jag som är lite för bekväm av mig inte kan vara borta lika länge tar flyget. ;) Tokyo har alltid varit ett drömresmål för oss båda och nu när vår älskade vän L bestämt sig för att flytta dit måste vi ju bara åka och hälsa på. Åå vad roligt det ska bli! :D

26 mars är dagen att memorera! Bara 89 dagar kvar!


Glad tjej!

Kommentarer

Postat av: mor A

Publicerad 2011-12-29 10:45:35

jag tror ni är ute efter att slå Persson o mig men vi har oxå nåt på gång, så det så:) kram

Postat av: Sofia

Publicerad 2011-12-29 11:05:21

Hahaha, jaså? Vart bär det av för er då? :D Kramis!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela