Missofie

Byebye Sweden

Publicerad 2011-02-22 23:24:15 i Resor,

Nja, riktigt än är det väl inte dags, men imorgon vid lunchtid lämnar vi Halmstad och beger oss mot Stockholm. På torsdag morgon tar vi flyget över Atlanten. :D Jag kommer antagligen inte blogga något mer innan dess så jag tänkte att det var lika bra att säga hejdå redan nu. Kanske blir det någon uppdatering under tiden, kanske inte, vi får se! Hur som helst ska jag njuta så mycket jag bara orkar och suga åt mig så mycket energi jag bara kan. ;)




Ha det gott tills vi hörs igen!
Kramar! ♥

Kommentarer

Postat av: Jenny

Publicerad 2011-02-23 18:38:33

Ni får ha det alldeles underbart:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela