Missofie

Handduksstege

Publicerad 2011-02-07 23:53:14 i Inredning,

Ett bra tag har jag funderat på att köpa en handduksstege att ha i vardagsrummet (!). Fast inte att hänga handdukar på då förstås utan någon filt, någon tidning och lite vad man känner för. Åhléns säljer en variant men jag tycker den har känts lite för liten, ranglig och plastig. I söndags flödade kreativiteten och jag åkte till byggvaruhuset och köpte virke! :D Hem kom jag med lite allt möjligt och satte igång direkt.

Såga. Slipa. Mäta. Borra. Måla. Limma. Plugga.

Arbetet tog cirka en dag så det var ett snabbt och enkelt projekt. Och nöjd blev jag! Min handduksstege är mycket finare än Åhléns. ;)

Före



Efter

Kommentarer

Postat av: mor A

Publicerad 2011-02-08 10:29:45

Snygg Sofia! Kan man få beställa en?

Postat av: Sofia

Publicerad 2011-02-08 20:32:30

Haha tack! Tjaa, jag kanske ska starta en liten verkstad.. :D

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-02-08 21:26:56

Snyggt jobbat du roar dig men B fick storstäda,men snygg blev den.Bra ide mor A hade om ny karriär,den nappar an på.

Postat av: Jossan

Publicerad 2011-02-11 15:22:48

Fin! Du är händig du! :) Själv håller jag på o letar efter en som jag kan ha på loftet för att hänga morgonrocken osv på, men hittar inte heller nån bra.... du får göra några stycken o sälja! Ja!! ;)

Vi ses snart, Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela