Missofie

Sunday

Publicerad 2011-01-23 12:47:13 i Kärlek,

Godmorgon söndag! Idag står plugg, träning och tvättning på schemat. Men först lite frukost (lunch?).


Bild


Igår hade jag och B mysdag med stort M (borträknat förmiddagsplugget). Vi började dagen med shopping på stan och fick köpt en massa snyggt till B. Kul att ha lite nya kläder med i packningen när vi ska ut och resa. :D Även jag fick med mig lite smått och gott. Efter en mysig fika på Skånskan drog vi hem och på kvällen lagade B en goood tvårätters. ♥ Tack underbara pojkvän! Resten av kvällen spenderade vi i soffan framför en film. Mys! 

Hoppas ni haft en bra lördag och får en fortsatt fin helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela