Missofie

Motvind

Publicerad 2011-03-25 18:31:26 i Allmänt babbel,

Grr... Skruttbil! Fast ändå inte. Den går ju hur fint som helst att köra, men besiktningsmännen är lite svårflörtade. Nja, idag slapp jag ju iofs att betala (hehe) men bromsarna är tydligen inte vad de borde vara. Jag har spenderat hela dagen med att ringa och besöka VW-verkstaden för att få en prisuppgift på vad det lilla kalaset kan kosta. Ush! Tänk alla gamla rosthögar man ser ute på vägarna, har verkligen dem gått igenom besiktningen när min lilla pärla inte gör det? Fuskigt.

Nu ska jag ägna fredagkvällen åt att drömma om den nya, fina, felfria och bekväma bilen jag en gång ska köpa! :D Hoppas ni får en fin kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela