Missofie

Sjukstuga

Publicerad 2011-03-21 21:45:05 i Allmänt babbel,

Inatt började det, och fortsatte och fortsatte. Vid 01 kräktes jag första gången och så höll det på fram till klockan 13. Fy f*n, tolv timmar är inte okej! Ont i hela kroppen och uttorkad till max, jag hatar magsjuka! Tydligen vandrade ett virus runt bland oss charterdeltagare så jag är tyvärr inte ensam om plågan. Nu hoppas jag att febern förvinner så snabbt som möjligt och att B klarar sig undan viruset (känns dock inte så troligt).

Krya på er ni andra. ♥

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2011-03-21 22:39:20

Herregud vad nervös jag blir!

Jag vill inte!!



Krya på dig vännen!

Postat av: Mallan

Publicerad 2011-03-22 09:02:39

Ja fy satan vilken hemsk dag det vart igår. HATAR MAGSJUKA!

Postat av: mor A

Publicerad 2011-03-22 18:26:14

stackare! b klarar sig nog. vi brukar inte få magsjuka. jag kommer inte ihåg att han hade det nån gång som barn. krya på dig. kram från mig i storm i hammerfest

Postat av: Sofia

Publicerad 2011-03-23 16:38:02

Malin 1: Tack! <3 Hoppas hoppas att du och Victor har klarat er?!?



Malin 2: Jaa ush, det är såå fruktansvärt jobbigt.. Jag hade inte ens önskat min värsta ovän det, om jag hade haft någon.. :P



Annica: Jaa, det har faktiskt varit synd om mig.. :P Fy satan! B har faktiskt också fått sig en liten dos av det hela och kommer vara hemma från jobbet imorgon... Så det var nog ett riktigt elakt litet virus det där.. Kraaam! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela