Missofie

Provocative

Publicerad 2011-03-23 17:17:00 i Allmänt babbel,

Hej vänner! Hoppas allt är fint med er. Jag har återgått till livet som människa efter magsjukan (läs: nära-döden-upplevelsen) och har t.o.m. börjat äta! Fast jag har fortfarande småont i magen, den är väl chockad stackarn. Igårkväll var det dags för B, men magsjukan verkar inte bita lika hårt på honom som på mig (tur!). Fast ska jag vara ärlig blir jag nästan provocerad. Förut gick liksom B och hämtade en chokladbit. Under mitt första dygn som magsjuk kräktes jag i 12 timmar, krälade jag på köksgolvet, försökte jag gråta (utan framgång = patetiskt), petade jag i mig millimeter för millimeter av ett korvbröd. Jag åt för faan ingen chokladbit, det fanns liksom inte på kartan att ens tänka på en chokladbit! B såg nog vad jag tänkte (kanske yttrade jag mig även i stundens hetta) för chokladbiten är fortfarande inte uppäten.

Haha, ush vilken hemsk flickvän jag är.

/Sofia - påväg till B med en chokladbit ♥

Kommentarer

Postat av: Mamma Carina

Publicerad 2011-03-23 18:47:13

Skönt att ni är på bättringsvägen men ännu skönare att ni hann ifrån Åsaka innan eländet började.Kram på er

Postat av: mor A

Publicerad 2011-03-24 20:12:50

Jasså, han åkte på det han oxå! Bra att ni frisknat i. Ta dig nu en riktig chokladbit o ge B en liten bit bara:) Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela