Missofie

God Morgon? Middag? Kväll?

Publicerad 2011-03-29 15:05:11 i Skola,

Tisdag eftermiddag och jag har precis vaknat upp efter en powernap. Under 1,5 år har klassen varit bortskämd med eftermiddagsföreläsningar men nu är det tidiga mornar som gäller. Jag som är kvällsmänniska och van med de gamla rutinerna har haft ganska kämpigt med att komma upp på morgonen och vara pigg på lektionerna. Fast det skall nog snart rättas till. Nu läser jag iaf kurserna Finansiering och Verksamhetsplanering. Än så länge har jag inte hunnit få så stor uppfattning om dem, förutom att mååånga arbeten ska skrivas. Fast jag har blivit ganska härdad tror jag, jösses vilket år!

Men vet ni? Om drygt ett år tar jag min första examen. :D Tiden går så fort!


Jag med två av mina fina klasskomisar, Esma och Linda.



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela