Missofie

Hello Tuesday

Publicerad 2011-11-15 18:18:52 i Allmänt babbel,

Hej vänner! Hoppas ni har det bra i höstmörkret. Nu har verkligen kylan och mörkret kommit på riktigt. Tur att man snart får sätta upp lite ljusstakar som lyser upp! Ska jag vara ärlig så har faktiskt en lampa redan åkt upp, men jag får försvara mig med att den inte ser så "julig" ut. ;) Haha.

Annars då? Livet rullar på. Igår fick jag reda på att jag fick VG på första delkursen i Nationalekonomi, Makroekonomiska teori, så det förgyllde min vecka lite extra. Resten av veckan kommer skola och plugg att varvas med lite jobb. Imorgon ska jag dessutom till tandläkaren, vilket skrämmer mig lite. Inte för att jag har tandläkarskräck utan för att det var x antal år sedan jag var hos tandläkaren och jag bävar inför domen. Jaja, det kanske är dags att leta reda på tandtråden nu då? :D

Nej, nu ska jag slänga ihop en sallad och sedan blir det slapp.


Kommentarer

Postat av: sandra

Publicerad 2011-11-15 19:40:55

visade kortet på dig här, då sa Wille hon är jättesnäll;) hihi jag kan bara instämma:))puss vännen

Postat av: Sofia

Publicerad 2011-11-16 09:29:46

Hihi, vilken sööööötnos! Pussar till er från mig! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela