Missofie

Måndag i Halmstad

Publicerad 2011-11-28 22:20:43 i Ät- & Drickbart,

Måndag och ny vecka. Igen. Och inte vilken vecka som helst, denna har jag längtat efter ett bra tag. :D Idag startade jag veckan med både skola och jobb och resten av veckan kommer tillbringas i skolan och med böckerna. Plugg in i det sista! Men det gör inget, efter en helg hemma i Trollhättan med familj och vänner har jag fått lite ny energi. ♥

Nedan ser ni en av förra veckans middagar, Emmas och Tobbes fisksoppa med saffran, kräftstjärtar, musslor och babyspenat. Gottigott på riktigt!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela