Missofie

Kommentarer

Postat av: Mamma carina

Publicerad 2011-11-17 20:31:38

Börja du redan packa,är inte alls avundsjuk och B har väl inte ändrat sig han vill kanske ha med mamma och svärmor.

Postat av: mor A

Publicerad 2011-11-18 06:36:36

tänk att jag tyckte precis det lät så på B, Carina! visst svårt med kattvakt, så det är nog bäst att du blir hemma Sofia:)

Kram o ha en skön helg alla. Själv åker jag till Karlstad idag

Postat av: Sofia

Publicerad 2011-11-18 20:29:51

Haha, era godingar! Vem vet vad ni får i förtidig julklapp?? Eller?! ;) Hahaha!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela