Missofie

Friday!

Publicerad 2011-09-30 20:35:10 i Allmänt babbel,

Fredag igen, wiiho! Skola måndag, jobb tisdag, skola onsdag, jobb torsdag, plugg fredag, jobb lördag, slapp söndag. Ja, så såg/ser denna vecka ut. Busy vecka, längtar till en ledig söndag!

I eftermiddags tog jag en paus i pluggandet och gick en promenad. Av någon anledning hamnade jag i stan och strosade runt bland klädaffärerna. Det var faktiskt riktigt längesedan jag shoppade så idag fick några påsar följa med hem med gott samvete. :D

Nu blir det lite käk och Matrix-maraton!
Trevlig fredagskväll. ♥

 

Kommentarer

Postat av: jossan

Publicerad 2011-10-01 22:50:13

Ja Sofia, varsågod att visa vad du köpt!! ;D Jag får gotta mig i vad andra shoppar när jag inte hinner shoppa själv! haha :) Kommer inte ens ihåg när jag gick in i en affär senast....

Postat av: Sofia

Publicerad 2011-10-02 21:40:00

Haha, jaa nu kanske inte det var så jätteroliga saker att visa. Två bhar, en tubhalsduk, en blus som B tyckte var skitful och två baslinnen! ;) Hehe. Men här kommer en länk till blusen. Jag tyckte den var lite cool för att den inte var så Sofi-ig. :D



http://www.ginatricot.com/cse/kollektion/ccollection-p1.html#product_133255

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela