Missofie

Shopping

Publicerad 2011-09-03 10:21:17 i Shopping,

Hej från en fåtölj hemma i Åsaka. Idag är det lördag och det ska fixas och trixas lite inför kvällens kräftskiva hos mamma och pappa. Mysigt! Igår gjorde jag däremot stan och sprang in i fina Marika. Vad längesedan det var vi sågs men vad kul det var att uppdateras lite. Lunchade gjorde jag efter några timmar i affärer med sötaste Sandra. ♥ När lunch och shopping var avklarad (läs: när skorna plågade mig för mycket) åkte jag hemåt Åsaka igen två Maribowl-kopior rikare. Den frostade varianten är helt klart min favorit och igår hittade jag sådana i den butik i Trollhättan där jag tidigare köpt en klar. Faktum är att butiken i Trollhättan är den enda jag känner till där man kan köpa Maribowl-kopior. De ser ut exakt som originalet men kostar endast 119:-/styck! Kap! :D

Kommentarer

Postat av: Marika

Publicerad 2011-09-03 19:27:39

Åh det var super kul tycker jag med att ses!!! :) Hoppas vi springer på varandra snart igen! :) KRAM!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela