Missofie

Monday in Strawtown

Publicerad 2012-04-16 16:57:17 i Resor,

Hej måndag och ny vecka. Hoppas den börjat bra för er del. Min har bestått av opponeringsarbete och seminarieförberedelser inför morgondagen. Då smäller det (igen) och min mage pirrar lite. Hur och vad kommer kritiseras denna gång? Hoppas det går bättre än förra seminariet, vilket resulterade i att vi i princip fick arbeta om hela uppsatsen. Det orkar man inte göra flera gånger, så watch it opponenter!

För att skriva om något trevligare; i helgen var jag och mamsi i Stockholm och hälsade på svärmor A och svägerska J. ♥ Mycket mysigt och roligt! Förutom att uppleva både snökaos och vårväder, hann vi även med att äta och dricka fantastiskt gott, promenera och shoppa. En perfekt helg helt enkelt! :D

Min plånbok tillät inte speciellt mycket shopping, men denna lilla flaska kom jag hem med. Jag vill såklart ta reda på what all the fuss is about! Så nu, Moroccan Oil, upp till bevis!

Kommentarer

Postat av: Magge

Publicerad 2012-04-25 17:55:03

Har du testat den? vad tycker du i så fall?

Hörde att du ska jobba på Forran i sommar, så roligt för dig och skönt för de andra. Vi får ta och ses snart på en fika eller nått :)



P&K

Postat av: Sofia

Publicerad 2012-04-26 11:57:23

Hej Maggis! :)



Jag har testat den och jag är faktiskt lite kär! Haha. Tycker att mina toppar känns mycket fräschare och inte alls lika slitna. Crap, ska man få ett nytt beroende nu alltså? ;)



Javisst, jag ska få några tider i sommar så det är skönt. Synd att inte du är där då bara, hihi, men fika och promenad måste vi hinna med! :) Vill lilla bebben titta ut snart tror du? :)



Pusspusspuss!

Postat av: Magge

Publicerad 2012-04-26 13:59:10

Visst är det nått med oljan, den är asbra fast jag kan inte sätta fingret på exakt vad det är sen gör hahah.



Ja synd att vi inte kommer jobba ihop men tänk som så, det finns ingen som tjatar om "close batch" hihihi ;-)

Vi får ta och fika istället för att jobba :-)

Har ingen aning när bebben behargar att titta ut, datumet är satt till den 5e maj men redan nu känner jag mig som en tickande bomb :)



Jag tror den kommer senare än den 5e, bara en känsla jag har men det återstår att se.



Lycka till med uppsatsen, det kommer gå gallant för dig :)



Hoppas vi ses snart.



Puss & Kram sötaste

Postat av: Sofia

Publicerad 2012-04-26 20:50:32

Haha, precis, jag får va glad för det! ;)



Fika istället för jobb låter ju iofs ganska härligt! :D Haha, kan förstå att du känner dig som en tickande bomb! Gud vad spännande det ska bli att träffa lillen/lillan!



Tack för uppsats-pepp, det behövs! Du får lite förlossnings-pepp tillbaks, kooooooom igeeeeen magge!!! Haha!



Vi hörs av lite längre fram då! :D

Pussar och kramar!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela