Missofie

Augusti

Publicerad 2012-08-01 23:04:57 i Allmänt babbel,

Hej vänner! Vad har hänt sedan sist? Jag har åkt karuseller på Liseberg med goda vänner, jobbat och precis blivit gräsänkling. Dessutom har det hunnit bli augusti, jösses vad tiden springer iväg. Denna månad innebär nya tider, om några veckor flyttar jag nämligen till en ny stad och börjar ett nytt jobb. Pirrigt som bara den men riktigt spännande och kul! Snart startar verkligen ett nytt kapitel här i livet. Det är dags att hoppa och kasta sig in nya äventyr! :D
 
we♥it
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela