Missofie

DONE

Publicerad 2012-01-12 17:47:50 i Skola,

Åå hej livet! Det var typ en vecka sedan vi sågs senast. Jag har nämligen befunnit mig i en stor pluggbubbla och knappt gjort något annat än umgåtts med böcker och anteckningar. Så himla deprimerande när man väl håller på, men SÅ SKÖNT när tentorna är skrivna! Denna gången hade vi två tentor under samma vecka och det är alltid lika spännande. Vad och hur ska man prioritera? Trots att jag inte vet hur det har gått är jag faktiskt himla stolt över mig själv. Denna gången körde jag "ända in i kaklet" och kan inte ångra något. Varje minut utnyttjades väl, vilket jag brukar ha svårt för då man i slutet av tentaperioden börjar tappa motivation. Det gjorde jag iofs denna gången också men jag bet ihop. Duktig tjej! :D

Så nu kan livet fortsätta igen. Imorgon ska jag fira den lilla ledigheten med ett frisörbesök. Kul och välbehövligt! Som vanligt vet jag inte riktigt hur jag vill ha det men det blir nog säkert bra. En liten runda på stan ska jag nog unna mig själv också. ;) Sedan blir det såklart pepp inför lördagens tentafest med glittertema. Haha, ska bli riktigt roligt att fira den avklarade tentaperioden med mina underbara tjejkompisar! ♥


Ljus, mörk eller en blandning?

Kommentarer

Postat av: Jossan

Publicerad 2012-01-12 19:28:29

Hej!

Super -Sofia! :) Fan va du är duktig, kommer gå jäkligt bra för dig i livet!! :D

Svårt det där med håret, du är jättefin i både mörkt o ljust....vad trivs du bäst i? Låt frisören få fria händer! ;) Jag är såå less på mitt "barr" så jag vet inte vad jag ska göra. Orkar inte ens gå o klippa topparna för då kommer hon bara säga att jag måste klippa kort kort eftersom håret är så slitet o trist. :(

När är det du tar examen? Ska du plugga vidare en eller hur gör du? Förstår att du är sugen på att jobba osv.. ;) Måste kolla om vi ska komma ner till i juni där då elelr hur det blir! Kram

Postat av: mor A

Publicerad 2012-01-13 13:00:19

Duktig du! Du är verkligen värd en riktig glitterfest! Då har du fullt upp på lördag så det inte gör så mycket att jag får låna B lite. Ska bli så kul att han kommer. Jossan o Alex får han ju träffa oxå. Du får ta med mor C nån helg framöver så får vi göra stan! Ha en riktigt bra helg. Kram:)

Postat av: Sofia

Publicerad 2012-01-13 22:13:38

Tack vad gulliga ni är! :D Håret blev tillslut ljust, haha.. Jag vet fortfarande inte riktigt om jag ska plugga vidare, men examen tar jag iaf i maj/juni någon gång så då får ni gärna komma! Jag fyller ju 25 då med så då kan vi slå två flugor i en smäll :D Ja just det, Sthlm med mamsen får det ju bli också. Nästan glömt bort det. Det vore ju supermys! Puss på er! ♥

Postat av: Mor C

Publicerad 2012-01-15 09:49:50

Duktig tös nu till det viktiga i livet en helg i storstan är aldrig fel du och mamma A får komma med förslag är ju själv alltid ledig alla helger.

Postat av: Sofia

Publicerad 2012-01-15 16:34:01

Haha, helt rätt mamma! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela