Missofie

Hej Lördag!

Publicerad 2012-01-29 00:51:44 i Allmänt babbel,

Vilken vecka! Uppsatsarbetet är påbörjat och första handledningstillfället är avbockat. Känns skönt, vår handledare verkar bra och vi fick ut mycket av första mötet. Samtidigt som vi under våren ska skriva uppsatsen ska vi läsa Fastighetsrätt. De första lektionerna har mest bestått av repetition från Jöken, men snart lär det säkerligen bli andra bullar. ;)

Men idag har jag haft en ledig lördag. Vid lunchtid mötte jag upp Malin i Göteborg och spenderade eftermiddagen tillsammans med henne och andra shoppingtokiga lönefirare. ;) Ja, min lön är inte direkt skrytsam så för min del blev det mest fönstershopping men ett par saker kom jag faktiskt hem med, bland annat en ny vinterjacka från VILA-rean. Haha ja, vi köpte faktiskt var sin jag och Malin. Att kunna ha likadana jackor utan att se muppiga ut måste nog vara den enda bra anledningen till att inte bo i samma stad. :D Konstigt nog var jag mer shoppingsugen när jag kom hem, en bieffekt av att umgås med en shoppingtokig vän antar jag. ♥

Nedan ser ni förresten hur jag har sett ut idag. Min första (och sista?) dagens outfit. Haha, känns lagom löjligt att fota sig i spegeln när man snart fyller 25, men va fasen. Den urmysiga koftan kommer från BikBok, sjalen från Ester Elenora och klockhalsband från Vintage by Fé.




Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2012-01-29 13:38:27

Shoppingtokig? Nu förstår jag inte alls vad du menar..;) Grymt bra shoppingdag och härligt sällskap!

Postat av: sandra

Publicerad 2012-01-29 20:09:25

å vad kul det låter! synd ni inte frågad mig, jag hade gärna fäljt med:) hoppas allt e bra med er:) kram <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela