Missofie

My Saturday

Publicerad 2012-01-22 01:19:47 i Skönhet,

Lördag idag. Skönt! Idag har det snöat i Halmstad, jag och B har storhandlat, lagat goood middag och jag har gjort en beställning från FeelUnique. Fick ett tips från fina Magge att behålla valutan i GBP istället för att ändra till SEK pga. en ofördelaktig omvandlingskurs. Sagt och gjort, jag sparade över 100 kronor på att behålla priserna i GBP, och då köpte jag bara två produkter. Billigt förut, nu nästan löjligt.

Denna gång testar jag Urban Antidotes Resurrection-setet. Hoppas det är lika bra som de andra Tigi produkterna. 

Kommentarer

Postat av: Magge

Publicerad 2012-01-23 15:53:02

vad glad jag är att jag kunde hjälpa...men man är ju oxå arbetsskadad haha



P&K

Postat av: Sofia

Publicerad 2012-01-24 09:40:51

Hihi, en lönsam arbetsskada! ;) Puss på dig!

Postat av: Malin

Publicerad 2012-01-24 17:56:35

Nämen, bra tips! :D

Postat av: Magge

Publicerad 2012-01-30 22:13:19

Hahaha viss är det gumman :-)

ska du arbeta något snart? saknar dig ju!

Pussar & kramar

Postat av: Sofia

Publicerad 2012-01-31 18:09:17

Saknar dig med Maggeluttan! Vet dock inte när jag jobbar nästa gång, har inte fått någon tid. :( Pussokram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela