Missofie

Update

Publicerad 2012-01-09 17:06:26 i Allmänt babbel,

Hej vänner! Hur har er måndag varit? Jag har skrivit tenta i fem timmar och är nu helt slut i bollen, men ska alldeles strax sätta mig och plugga inför tentan på torsdag. Hurray, vad roligt! ;) Jag ville bara kika in och förklara mitt förra kryptiska inlägg. Jag har nämligen lagt till en bloglovin-ikon i sidmenyn (den nakna damen till höger;)), så att ni som använder er av den funktionen lätt kan lägga till min blogg och få information om när jag har postat nya inlägg. Smidigt smidigt. Ha det fint!

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2012-01-09 21:07:09

Väldigt smidigt! :)

Fin bild också!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela