Missofie

Guilty

Publicerad 2012-01-03 10:00:00 i Skönhet,

Igår halkade jag in på en MakeUp-blogg. Där fanns ett inlägg där bloggläsarna fick dela med sig om sina värsta skönhetssynder. Nyfiken som jag var klickade jag in mig bland kommentarerna och kunde läsa om allt från att tvätta ansiktet med handtvål, raka (?) ögonbrynen mothårs, fingra i concealer/foundation, drar i ögonfransarna tills de lossnar (?!), separera ögonfransarna med nål, sova med smink osv. Haha, ja det var en ganska lustig läsning ända till jag möttes av flera kommentarer som:

"Jag latar mig ibland och hoppar över sminkborst-tvätten för en dag.. Bakteriehääärd."

"Vissa dagar gör jag inte rent borstarna. Usch, måste skärpa mig!!"


Haha, va?! Varje dag alltså? Gör folk det? Gör ni det? Visst gör jag rent mina borstar, men kanske inte riktigt så ofta som varje dag (to say the least). ;)

Gissa vem som precis tvättat sina borstar?

Kommentarer

Postat av: Sylwia

Publicerad 2012-01-03 23:23:12

Hmmm, jag minns inte ens när jag rengjorde mina borstar sist...

Postat av: Sofia

Publicerad 2012-01-04 02:05:45

Haha, tack Sylwia, skönt att höra att någon annan är på samma nivå. :D

Postat av: Magge

Publicerad 2012-01-08 12:43:52

jag kommer heller inte ihåg när det var sist ush får skuldkänskor nu hehe. men vad f*n det som inte dödar en gör den starkare, säger man inte nått sånt ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela