Missofie

Mary Kay

Publicerad 2012-01-20 21:02:43 i Skönhet,

Friday night och thai-middag, mums! Dagen har jag spenderat med E, L och C-uppsatsen. Just nu känns allt svårt och övermäktigt men det är iaf skönt att äntligen ha kommit igång.

Jag ville eg bara kika in och tipsa om en grymt bra eye makeup remover som varken är oljig i konsistensen eller svider i ögonen. Jag har alltid varit skeptisk till Mary Kay och liknande märken som inte säljs i fysisk butik tills jag fick prova denna produkt. Bästa någonsin, så tummen upp för Mary Kay.

Kommentarer

Postat av: Jenny

Publicerad 2012-01-31 21:47:59

Jag älskar marykay=)

Postat av: Josefine

Publicerad 2012-02-02 18:40:10

HEJ! vilken söt blogg du driver!



utöver det så är Mary Kay's produkter absolut bästa alternativet i alla lägen! RIKTIGT AWESOME :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela