Missofie

Sunday

Publicerad 2012-06-17 22:27:57 i Allmänt babbel,

Oj vilken slapp och härlig söndag, just the way I like it! :D I Halmstad har det varit mulet mest hela dagen vilket säkerligen är anledningen till min trötthet. En promenad blev det på förmiddagen men annars har större delen av dagen spenderats med Läckberg i soffan. B har däremot varit världens bästa pojkvän och städat, tvättat och diskat! ♥ Känner mig som världens lataste tjej, men nästa gång får han ligga i soffan och slappa. Jämställdhet FTW. ;)  


Glädjen i att kunna läsa annat än kurslitteratur! Läckberg har varit mitt sällskap nu i några dagar.


PS. Maten på Pio igår var helt fantastiskt! Jag åt lammracks och potatisgratäng med aioli och en banoffee-pie till efterrätt. Gooott!

Kommentarer

Postat av: morA

Publicerad 2012-06-19 10:20:08

Diskat oxå! Skickar nyckeln idag. Hörs. Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela