Missofie

Äääääntligen!!

Publicerad 2012-03-16 18:51:30 i Skola,

Fredagkväll! Som jag har längtat! Veckan har varit extremt jobbig med bland annat bilreparationer, tenta och slutspurt inför uppsatsseminarie med lååånga dagar. Phu, jag är helt slut! Men nu är det helg och jag ska försöka släppa allt och bara vara ledig. På söndag påbörjar B sin resa till Tokyo så jag ska även passa på att samla på mig massor av mys så jag kan klara en vecka i ensamhet.

Nu ska jag däremot laga till något smarrigt och påbörja helgen. Kanske en god sallad och ett glas vin? Fast vinet är nog bäst att skippa om jag inte ska slockna direkt. ;)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela