Missofie

Ledig lördag!

Publicerad 2012-03-17 22:22:07 i Ät- & Drickbart,

Underbara dag! Idag har jag slappat men ändå fått gjort massor, härlig kombo. Skönt att hinna med saker man länge tänkt göra men skjutit upp för att man inte haft tiden. Dessutom blev det en riktigt gomidda med älsklingen, rotfrukter i ugn, sås och fläskfilé. Till efterrätt svänge jag ihop en daimkladdkaka som var riktigt god. Mums! Den som vill får gärna komma hit imorn och smaka, för vi kommer inte orka äta upp den själva. :D

 

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2012-03-19 19:13:15

oh, det ser jättegott ut! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela