Missofie

Mars

Publicerad 2012-03-01 19:32:35 i Skola,

Idag är det redan första mars. Tiden går så fort, alldeles för fort! Skolan är galen just nu och man är lite smått hyperstressad hela tiden vilket är största anledningen till att dygnet gärna fått ha fler timmar. Om två veckor har jag tenta i Fastighetsrätt men framförallt är jag nog stressad över C-uppsatsen. Men, jag ska försöka koppla av några minuter emellanåt. ;) Jag får tänka på allt jag har att se fram emot under våren: Japan, Stockholm, THN-besök, 25-årsfirande och examen. Dags att bita ihop nu då, nu kör vi!


Ibland blir man ju ändå lite avundsjuk.. :D

Kommentarer

Postat av: Jenny

Publicerad 2012-03-01 20:55:04

Jag ser fram emot att hälsa på :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela