Missofie

Schizo-fia

Publicerad 2012-03-05 19:23:01 i Skola,

Ibland känner jag mig nästan lite schizofren här på bloggen. Ena dagen verkar jag pepp och andra dagen superstressad. Ärligt talat är jag superstressad hela tiden men kanske kan mörka det ibland. ;) Denna våren är helt bananas, jag har aldrig känt mig så här stressad. Idag mår jag t.o.m. lite illa av all stress och har en stor klump i magen. Ush, jag känner inte igen mig själv riktigt. Jag vet att det är tillfälligt och jag vet att det beror på hög belastning från skola och ovisshet om framtiden. Jag vet att denna period snart är över och att det absolut inte är något att oroa sig för. Hursomhelst är det skönt att skriva av sig och förklara varför bloggen kommer vara lite schizofren ett tag. Haha!

Kram på er alla goa! ♥

Stressad men happy! :D Längtar dock fruktansvärt mycket tillbaka till mitt paradis no. 1,

en dag som denna.




Kommentarer

Postat av: Jossan

Publicerad 2012-03-05 20:26:16

Det kommer lösa sig så bra i framtiden, du kommer göra super-karriär! Du går mot en examen nu, så det är klart det är stressigt...men sen, då kan du bara njuta resten av livet ;) haha! Och vi hoppas såklart på att ni flyttar er hitåt sen så vi kan umgås massa!!! Kram

Postat av: Jenny

Publicerad 2012-03-05 21:04:13

Känner igen mig och hur man mådde den sista tiden i skolan. Först är det den där jäkla uppsatsen, och sedan vet man inte vad som händer efter skolan. Men allt löser sig vännen! Du fixar detta!!!!

Postat av: Sofia

Publicerad 2012-03-06 20:47:52

Puss och kram på er! ♥

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela