Missofie

Sjukstuga

Publicerad 2012-10-29 22:10:28 i Allmänt babbel,

Nja, den där förkylningen som jag skrev om i förra veckan var inte alls speciellt medgörlig. Den höll sig iofs i schack veckan ut men blossade upp på riktigt idag. Jobbigt när huvudet känns tjockt och näsan bara rinner! :( Så nu blir det ett par dagar hemma för att kurera mig, hmm. Glassen nedan skulle nog fungera som en bra medicin tror jag.
 
 
 
Helgen som passerade var förresten supermysig. I fredagskväll kom mamma upp och förgyllde min tillvaro. Shopping, god mat, gott vin, film och promenerande är en passande summering. Tack för en mysig helg älskade mamsi! ♥
 
 
På torsdagkväll kommer B hem. LÄNGTAR!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela