Missofie

Tillbaka till rutinerna

Publicerad 2012-09-03 10:01:00 i Nyköpingsliv, Ät- & Drickbart,

Efter en veckas "unnande" var det gott (och välbehövligt!) att igårkväll äta fräscha tonfiskbiffar med keso och grönsallad efter en timmes pw längs Hälsans Stig. Nyköping är så himla vackert, så det borde inte vara något problem att ge sig ut på massa härliga promenader i höst. Nästa gång får jag nog knäppa några kort längs vägen så ni får se hur mysigt det ser ut bland Nyköping alla gamla gator och byggnader. Jag kanske ska knäppa några bilder på min tillfälliga lilla lya också, så ni får se hur jag bor. Ska bara städa lite först. ;)
   

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2012-09-03 21:07:36

Städa fort vill se många kort.

Postat av: Sylwia

Publicerad 2012-09-04 23:04:55

Jag håller med mamma :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela